Πέμπτη 1 Απριλίου 2010

Κουλτούρα κι έτσι

Culture et ainsi

1. Raoul Hausmann b b b b et F m s b w (1918) - intro 2. Jan Munly - Cooney vs. Munly (Jimmy Carter Syndrome) 3. Raoul Hausmann b b b b et F m s b w (1918) 4. Joe Henry - Richard Pryoradresses a tearful nation (Tiny Voices) 5. Situationisten double 7'' - C 6. The Kropotkins - I'm Wandering on This Earth (feat. Lorette Velvette) 5. Hugo Ball - Karawane / Trio Ex Voco














6. Xploding Plastix - Sports, not heavy crime (Amateur girlfriends go proskirt agents) 7. Zaza - Sooner or Later (Cameo EP) 8. Can - Vitamin c (Ege Bamyasi) 9. empeirikos - ws ergon ateleythto 10. Emiliana Torrini-Fisherman's Woman (from f.w.) 11. Μπαλλάντα του ποιητικού διαγωνισμού - Francois Villon/Θανος Μικρουτσικος (Στον τόπο μου είμαι τέλεια ξένος)

Radiopoetics by pakiboy

4 σχόλια:

  1. Μεγαλοπαρασκευιάτικα, δηλαδή, έπρεπε να την πάθω την κατάθλιψη, με ολίγη από παράνοια;

    Αναμένεται τρελή επένδυση σε τρεις καλλιτέχνες που δεν γνώριζα: Τζο Χένρι, Πλαστικά που Εκρύγνυνται και Ζαζά (αυτούς δηλαδή κάπου τους είχα ξανακούσει, αλλά τους είχα ξεχάσει).

    Και εις ανώτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν ξέρω ρε φίλε, έτσι μου βγήκε. στριφογύριζαν πολύ καιρό στο μυαλό μου αυτές οι μουσικές. τα δύο πρώτα είναι μαστ. οι ζαζα μόνο ένα ΕΡ έχουν και κάτι έξτρα στο μαησπέης, αλλά τώρα τους ξαναθυμήθηκα κ εγώ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή